2012. február 8., szerda

Nyűgös idők

Nem akarnak smakkolni a dolgok.
Az előbb írt egy pasas a romeon: Ok that nice i do want you to tell me about your self if you dont mine. Gőzöm sincs, mit akart ezzel mondani (kizárólag magyarul beszélek), ezért megkérdeztem a webforditas.hu-t, hogy mit akar a fickó. A webforditas buta egy teremtmény, gőze sincs a szlengről, meg a sorok közti olvasatokról, a válasza is tök érzéketlen. Szerinte a krapek azt üzente nekem, hogy "Ok annyira jó azt akarom tőled, hogy mondd el az énedről nekem, hogy nem bányászol-e" Nem bányászom, az tuti, itt állok félreinformálva, lehet, hogy tök disznóság, amit írt, én meg kikotyogom a megtévesztett fejemmel.
Le se tojnám a dolgot, mert ott a profilomon, hogy ájdontszpíík inglish, de dögös a pali, beszélgetni se kéne vele sokat, aztán jó lenne tartaléknak jobb időkre.
Nem jó idők ezek mostanság.
Kéne a lámpámba egy 22,5 cm-es átmérőjű búra, de se égen, se földön nem találok megfelelőt. Az öltözködés is elkeserít, nehéz belőni a kellő mértéket. Amiben nem fázom a bringán, abban meggyulladok a fűtött tanteremben. Egy örökkévalóság, míg előszedem a klotyón a farkam, aztán mire megvan, oda az egész, semmi inger.
Beszart a prosztatám, úgy tűnik. Folyton vizelnem kell, de nem sikerül, aztán majd betojok, de 2 hete már csak bogyózom, mint a kecske. Semmi komfortérzet, nem kívánom a szexet. Jó lenne egy nagyot fingani, de nem merek, nehogy összetojjam magam, bár már kész szerencse lenne az is.
Azt hittem először, hogy tripper, mert az erőlködéstől csak csíp és ég. Rábeszéltem a dokit, hogy vegyen csak kenetet. Nem akart, szerinte ez ránézésre se az, de lehet végbélrák, ajánlgatta kedvesen. Megnézetem majd, van időpontom is, de holnap előbb az urológus.
A tököm tele az egésszel.
Viszketek és vakarózom, tök száraz a bőröm. Kenem minden franccal, de viszket azért. A lábamon még ráfoghattam a szőrre: biztos összekócolta a sztreccsalsó. De a derekamon semmi szőr, ott viszket igazán. Meg a lábszáramon.
Ráadásul baszogat Bé is, már tegnap jönni akart. Hazudtam neki, storno, vendégem lesz, az egyetlen, amivel elijeszthetem. Másfél órát békén hagyott, aztán csörgette a telefonom vagy 30-szor, nem győztem kinyomkodni.
Ma már reggel elkezdte a műsort. Az elsőt még hallottam, a töltőn nem némítottam le. A többi csak idegesített: miért nem veszi észre magát? miért nem hagy a picsába? miért bassza el a napom?
Kikapcsoltam a telefont, hogy szabaduljak tőle. Nem szokásos dolog, utáltam érte nagyon.
Ha elém kerül, jajdelebaszom.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem azt akarta írni, h "if you dont mind", ami azt jelenti,h "ha nem bánod". Szóval kb. mesélhetnél neki magadról, ha nem bánod. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi:) Inkább maradok a titkaimnál, mert ha a webforditas.hu-t használnám ehhez is, abból valami kapitális marhaság sülne ki esetleg...

    VálaszTörlés