2014. június 30., hétfő

Újabb roló, szűzbeszéd

Úristen, de rég írtam már ide.
Párszor már kísértett a dolog, de mindig akadt más a szelepelésre.

A szabadságom első napja van ma, nem egészen úgy, ahogy kéne.
A múlt kedden már fájt a szex, pedig nem szokott, szerda óta meg vérzek. Annak idején az orrom előtt csinálta végig T a végbélrákját, nem tudtam nem gondolni rá.
Passzolt a többi tünet is, 6 nap óta csak figyelem magam.
A fasz se tudja, hogy lesz a mi lesz, már most is lever a víz, ha szarok.
Nincs kedvem szebben mondani most.

Olyan szépen terveztem pedig a mostani hetet.
Semmi kényszer, csupa ráérés, kiszellőztetem a fejem végre.
Unokázok egyet, anyámnál is hetek óta nem jártam.
Megnéztem, melyik bolt mikor újít a készletén, beixeltem a naptárban, mikor hol shoppingolok.

Reggel csináltattam egy vérvételt, de kedvem szegte a nővér, hogy a tripper nem vérzik a seggben se.
Pedig úgy kiegyeznék egy tripperben, akár szifilisszel kombinálva is.

A sebészeten csak délután rendelnek, tettem egy kört a szokásos boltok felé. A gyaloglást bírom, csak finganom nem szabad.
Nem döntöttem még, hogy a hasamra rakatom-e a seggem, vagy 7 hónap múlva beadom a kulcsot - de visszaraktam mindent. Ami otthon van, már azt se lesz időm elkoptatni, vagy ha lesz is időm, szarzsákkal a hasamon mit díszítgessem magam.
Kimentem a piacra is - nem kell most baszásra az idő - fekete ribizli lekvárt akartam még főzni, de elbizonytalanodtam. Már most sincs kedvem enni, ami bemegy, annak a kijövetele szülési görcs, naponta ötször.

Úgy leugranék valahonnan... csak még baszottul szeretek élni.

Nagyon sajnálom magam, de ebben a műfajban utolérhetetlen vagyok.

Mintha éreztem volna előre, hogy változnak az idők: karácsony óta készítettem magamról több ezer képet, hogy dokumentáljam magam. Öreg vagyok, de szép még, ami nem ezt igazolta, repült azonnal.
Nem sok pedig az értelme. A HIV-nél is megvolt az előtte - utána szakasz, amiből csak az UTÁNA volt a realitás, az előtte ezer évekre elszaladt.

A mai napot szántam a dolgok kiderítésére.
A kerületi rendelőben tök rendes volt a doki, megvizsgált, pedig szegénység miatt elszervezték onnan a proktológiát. Még akkor se nézett csúnyán rám, amikor sziszegés közben mondtam csak, hogy jaj, most jut eszembe, elfelejtettem szólni, HIV pozitív vagyok, pedig akkor már rég bennem turkált. Kitapintott, amit tudott, műszer híján beutalót adott.

Megértem, nekem is a munkámban csak a kréta az állandó elem, neki meg a toll, ha kifogy, koptatja a sajátját.

Kimentem a picsába a beutaló szerint, a város legmesszebbi részébe, az átszállásról is át kellett szállni. Megtaláltam a proktológiát. Időpont kell, nem lehet csak úgy beesni (kérdezze meg gyógyszerészét és kezelőorvosát). Az ajtón egy mukk se, ki mikor rendel, a nővérkék se tudták, csak a telefonszámokat nyomogatták.

Van most papírom egy ujjakkal kitapintott "bizonytalan és ismeretlenül viselkedő daganat"-ról, ami épp elég, hogy ne legyek bizonyos.

Visszafelé a villamoson szurkoltam, hogy el ne fingjam magam. Fél 2-től 5-ig olyan lettem, mint egy luftballon, de kibírtam valahogy.

El kéne adnom az egyik biciklim, a maradék seggemnek egy is sok lesz.
A romeóra meg kiírom, hogy seggem átalakítása miatt zárva.
Tervezem a jövőt, de minden olyan bizonytalan.

Hátha csak valami ártatlanság, és megússza a seggem.
Tartottam egy gyásznapot magamnak, na bumm -

Ne sajnáljon senki, azt most nem bírnám ki. Épp eléggé sajnálom magam.

3 megjegyzés:

  1. Vérben CEA tumormarkert méretni. Kolonoszkópiát endoszkópiával (gyomor- és nyelőcsőtükrözés) kizárólag ALTATÁSBAN kérni, akkor is, ha fizetni kell érte. A felvételeket színesben saját szemmel megtekinteni, ha kell, másodvéleményt kérni máshol, akkor is, ha fizetni kell érte. Szükség esetén kontrasztos MRI-t kérni, akkor is, ha fizetni kell érte, és várni kell. (Magánklinikán nem kell várni.) Még I-es besorolású daganat esetén is az összes konzervatív onkológiai kezelést betartani, nemám vérlázító fecskefűvel meg homeoszarral próbálkozni. Cukrot nem enni.

    Természetesen szerencsés esetben bélpolip. A bélpolipokat azonnal alaposan eltávolíttatni, mert azokból lesznek azután a tumorok. Még akár egy sima fissura ani/belső aranyér is lehet a dolog, ez esetben napi 2x1 Doxium, napi 1 20 perces langyos ülőfürdő és az orvos által felírt krém, különösen éjszakára.

    VálaszTörlés
  2. Ezért köszönet és hála, kimozdított.
    Csak az a cukor ne lenne benne -

    VálaszTörlés
  3. A cukor szerepe a mai napig vitatott. A kontrasztanyagos képalkotó vizsgálatok nagyjából ezen az elven működnek: észrevették, hogy a tumorok vagy tumoros szövetek elképesztően sok cukrot szívnak fel, ez az, amikor az MRI vagy CT felvételen teljesen kifehéredett csomókat látni. A fehérség a cukor összegyűlése. Innen kisütötték, hogy a daganat gyakorlatilag táplálkozik a cukorból.

    Ez persze nem ilyen egyszerű - a rák egyelőre a genetikai hajlam és a környező hatások kombinációja. Nagyon fontos, hogy az ember megértse, milyen típusú megbetegedése van. Egy végbélrák 5-8-10 évig fejlődik, és még végső stádiumban is jól kezelhető, míg egy hasnyálmirigyrák 2-3 hónap életet hagy, egy glioblasztóma (agydaganat) akár 72 óra alatt elvihet.


    Nem akarok morbid lenni, de miután végignéztem ezt-azt a családban, a végbél- vagy vastagbélrák még egy örvendetes fejlemény is lehet, ha erről van szó. Igen felkészült csapat várja ezt a Kékgolyó utcában. De a magyar egészségügyet ismerve nem győzöm hangsúlyozni: a betegnek erőszakosnak és rámenősnek kel lenni, hogy mindent megkapjon, ami jár neki.

    És ezen néha az ember élete múlik.

    VálaszTörlés