2011. június 1., szerda

Az igazi

Az ideális pasas a László rendelőjében terem: szép lesz, és hiv+.
Biztos valami perverzió, de sose Nelli tűjén jár az eszem, hanem azt lesem, belebotlok-e az igaziba.
Tegnap reggel is ott ült egy igazi. Friss lehetett még, leszegte a fejét, hogy senkit se lásson. Jóképű legény, a szavatossága is eltart még egy darabig. A karján lévő ragtapasz jelezte, hogy túlesett már a mai vérvételen. Valamire várnia kellett még, mert belesüllyedt a műanyag székbe, nem mozdult.
Pikk-pakk kitessékelt Nelli, beszarni is elfelejtettem a tűtől.
Beintette a székbe bújó fickót. Hamar eltűnt az ajtó mögött. Gusztusos, osztályoztam.
Elmeséltem eSnek este, hogy egy hűdejópasit láttam.
- Azt a kockás ingest? - tapintott a lényegre - azt én is láttam. Akkor jött, amikor pont végeztem. A pofám leszakadt, amikor megláttam! Képzeld, írtam neki a romeón pár hónapja, és úgy, de úgy lebaszott, hogy hogy merek én neki írni, hogy húzzak az AIDS-emmel a picsába! Erre ott áll velem szemben! A Lászlóban!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése