2014. augusztus 11., hétfő

Rebringa

Megvolt a nyaram első, rák nélküli hétvégéje.
Augusztus 8-9-10.
Ezt se gondoltam volna -

Pénteken levittem a bringám pumpáltatni, mert leeresztett a 6 heti használatlanság alatt. Szédültem, amikor ráültem újra, az első hajtásoknál szinte irányítani sem tudtam.
Elszoktam, fura.
Egy lámpánál, zöldre várva letámasztottam a lábam, de valami extra béna módon, mert belegabalyodtam a kerékbe, és álló helyzetben akkorát estem, mintha földhöz csaptak volna.
Egy tele busz várakozott mögöttem, nagyon jól szórakozhattak.
Mindkét bokámról lejött a bőr, a bal csuklóm úgy sajgott, hogy fogni alig tudtam, a csípőmnél is csontot ért az esés, nem vagyok most kipárnázva.
De a seggem nem fájt, bírta a nyerget, ami
szédületes szabadság újra.

Hétfőn azért szervezkedni kezdek, mert még belelovalom magam, hogy kutya bajom. Jó lenne megszabadulni a daganatomtól még a szabadság alatt, akármilyen is az indulata.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése