2010. április 29., csütörtök

Liget, vidámság

- Tudja, mit akartam tegnap mondani? - vigyorgott Zsueletta. - Titok ám, csak a Csatara meg a Coffi tudja. A tesvérem terhes!
- Én is tudom - tudálékoskodott Máriusz - a kisboltban mondták.
- Megkúrták a nővéred? - vihogott Dzsasztin.
- Anyukád? Mit szól hozzá? - kérdeztem.
- Hát örül neki!
Valóban, nagy öröm ez. A nővére már 16 is van talán. Még lecsúszna valamiről, ha halogatná.
***
- Az igazi apukám az most börtönben ül, de azt nagyon utálom! - mondta fülig érő szájjal Márió.
- Mikor váltak el a szüleid? Mekkora voltál?
- Kicsi még, 2 éves vagy 1 éves, nem tudom már.
- Szokott látogatni?
- Nem, azt anyukám nem is hagyná! De amúgy is börtönben ül. Képzelje, az igazi apukám meg akart verni, az ágyra hozzávágott! Az anyukám meg combon szúrta!
- Ilyen harcias az anyukád? Nem is tudtam - füllentettem.
- Igen, az nem ijed meg! Az apukám az embert is ölt! Nem az igazi, az csak lopni szokott. Nem is ez a mostani, hanem az a másik, tudja.
Belebonyolódott a magyarázatba, látta, hogy ködös a történet nekem. Szerencse, hogy anyja csak egy van. A fene se tudná követni ezt a családi káoszt.
***
- A Csatara tisztára egy ku... - harapta el Zsueletta a diagnózist. - Kiment tegnap is, ugráltak a bunki faláról arra a matracra, ami ott van. Mind fiú volt, csak ő volt lány, mindene kinn volt, a fiúk fogdosták neki, ű meg megfogta a Krisztián középsőjét. Ez a Máriusz meg csak hagyta! Azt se mondta neki, hogy ne csináld! Ilyen egy mamlaszt! Meg köllött volna vernie legalább! Aztán felmegy náluk, oszt ott játszanak, az anyja meg nem szól semmit!
- Mé' szólna?!?! Nem szöktettem még meg! - ordított rá Máriusz.
- Hova szöktetnéd meg? - tudakoltam.
- Hát, azt nem úgy... - jött zavarba Máriusz. - Hát még ezt se tudja? Az nem úgy van... - de képtelen volt elmagyarázni, hogy az hogy is szokás.
- Akit elszöktetnek, az ott szokott aludni is, és meg szokták csinálni. Na! Érti má? - tette ki a pontot Zsueletta. - De ezt vinni se köll, szalad utána magától is! Ilyen egy kurvát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése