2011. május 18., szerda

Iskoladurvás

Ma meccs volt, nagy meccs, bőgött is két versenyző.
Jár a harmadikba egy gusztustalan kölök, túlkoros, esze semmi, de nem is lesz neki. Nem számít, pisálnak utána a rüfkék, az ötödikből is.
Rajta vesztek össze. A cingár Zsueletta, meg a dagadt Rami.
Vigasztalhatatlan volt mindkét bajnok, zokogtak, gyászolók hada bőszítette őket.
- Haggyon má! - ordított rám Zsueletta - ne közelíccsen felém! Úgyis tudom, mit kérdez! Én győztem, na! Maga szerint hagynom kellett volna, hogy lekurvázzon? Ez a fasszopó kurvageci? Bevágtam neki ide - mutatja a melle helyét - meg megráncigáltam, megtíptem a haját, álá is rúgtam, mit csinájjak még??? De úccse hagyom annyiban, a telepen lesz folytatása még!
- A Mikin vesztetek össze?
- É-é-én??? Egy faszon??? Ha aranybú lenne neki, akkó se kéne! Hát ki vagyok én?
Csapkodott a levegőbe, kaszált mindenfelé, előadott. Itt ezzel sztár tud lenni, 5 percre legalább.
***
Kint voltunk tegnap a játszótéren, mellénk csapódott pár koránjött szülő. Elhallgattak, amikor átvágott köztük a konyhai mosogató néni, nehéz szatyrát cipelve.
- Ennek mindig így meg van rakva a szatyra! Kilopja az ételt a gyerekektű! - szóltok felém, amikor már a konyhás mama elhaladt.
- Igen, nem adnak nekünk enni, mindig majdnem üres a tányér! - ordibált kórusban Jenny 1, Jenny 2, meg a Fati. Más se kellett a szülőknek:
- Nem szégyelled magad, hogy az éhező gyerekek szájától lopod el az ételt? Nem sül le a képedrű a bőr? Van neked lelked, te tolvajgeci?
Zengett az utca, de itt nem ritka a balhé.
Jenny 1, Jenny 2 rendszeresen fél adagot kér. Kákabelűek, válogatósak, de dörzsöltek is. Elterelik a figyelmem, ne vegyem észre, ha nem eszik meg. Fati rendesen kajál legalább, de ő is el szokta sumákolni a végét.
- Ennek a három lánynak tilos eztán kisadagot kérni! - adtam ki az ételosztó néninek az ukázt. - Éheznek, nem kapnak elég ételt, ellopják a szájuk elől a falatot.
- Azt nem rulla montam! - tiltakozott Jenny 1 - ezt én nem is szeretem!
Turkálta az ételt, nem akart enni.
- Nem is jó az íze! Mit akar? Hogy ennyit megegyek? nem vagyok én disznó!
Biztos megszerette közben, mert 5 menetben ugyan, de belefért.
- Mindjárt hányok! - fenyegetőzött a 3 menet után - nem is fér belém!
Nem néztem rá, ne érezze, hogy célt ér a cirkusz. Élt is vele: pár kanállal szétosztott gyorsan a szomszédok közt. De üres lett a tányér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése