2011. május 18., szerda

Státusz, pretabletta

Mostanában csak az agyamban írtam, valamiért ide benézni se maradt időm.
Azt mondta legutóbb a doki, hogy haway, indul a kísérlet, benne vagyok-e még a nyúlstátuszban?
Hát, ideges lettem ettől. Akarom, naná, utálok fertőző lenni, de mi lesz, fosok-e majd, vagy csak úgy átaljában fosok.
Már át is estem a vérvételen, tán csak az áldást kell kivárnom a kezdéshez. Majd 3 hete, hogy kontrollon voltam, de csak esténként jutott eszembe, hogy már megint nem telefonáltam az eredményért.
Ma időben kapcsoltam, megkérdeztem hát.
Januárban 31% volt, meg 558, látni, megyek szépen lefelé.
Gondoltam, Nelli majd valami négyszázzal kezdődőt mond most.

De nem: 630-valahány a CD4, és 33%, vírus 108 ezer.

Már megint makkegészséges vagyok.
Tavasz van, május, fütyülnek a madarak. De ezt is jó volt hallani, na.
Lehet, hogy semmi összefüggés, de a januári kontroll előtt agyonbaszogattak, nyűg hátán nyűg, nem tett tán jót.
Most meg 2 hónapig csak azt csináltam, amihez kedvem is támadt, leráztam magamról minden lerázható muszájt.
Na, eztán ez lesz a tendencia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése