2014. július 16., szerda

Barkács

Gőzöm sincs, hogy előrelátás, önbosszú, vagy valamiféle pótcselekvés - de kivágtam tegnap a baszós bőrkanapét. Igaz, nem szerettem már egy ideje: tavaly eltört benne egy rugó. Amikor kicseréltem, felfedeztem, hogy a legócskább pozdorjalap a váza, s az első keresztléc eltört valamelyik akciónál. Megjavítottam, de utána se lett az igazi, lejtett a törött rész felé, odalett a bizalom.

Vagy műtenek, vagy se, nem tudom még - de ha műtenek, ne tudok felmászni egy darabig a galériára.
Muszáj lentre egy ágy, döntöttem, amiről el tudom látni saját magam.

Beáldoztam hát a baszós kanapét, úgyis funkcióját vesztette mostanában.
Túl nagy, hogy kidobjam, eladni meg ócska.
Meg ne mászkáljon itt senki vennivalót nézni.
Emberkerülő vagyok mostanában.

Döntöttem: szétszedem apróra, lenyúzom a bőrt róla, jó lesz tán még valamire.
Elment vele az egész napom tegnap, de élveztem legalább.
Este átjött J., helyére pakoltuk az ágyat, hálás voltam neki.
Amikor elment, szöszöltem még egy darabig, de már kalapálni nem akartam.
Rám jött a barkács, terveztem a holnapot, mi mindent csinálok. Úgysincs most semmi dolgom.

Ma meg, mintha kiszállt volna belőlem az erő, feküdtem naphosszat. Dél körül összeszedtem magam, elmentem fapácért a boltba. Nincs messze, tán 200 méter, de csak vánszorogtam. Néztem, hova ülhetnék le, meglepett a gyengeség. Mi a fasz van?
Feküdtem meg aludtam majdnem 6-ig, mire lábra kaptam.

Beszéltem a lányommal. Mondta, kész lett a sógornak a szövettan. Rák, de várni kell, mert baromira le van fogyva. Ennie kéne, de nehezen megy neki, mert tojni meg hetente csak egyszer tud általában.
Szegény, micsoda kín lehet neki.
A mája is szar, áttét van.

Most meg olvasom, nem akarja műttetni magát. Artemisia annua, csodanövény, 16 óra alatt elöli a rákos sejteket, malária ellen is jó volt Kínában.
Irigylem, hogy hinni tud. Szar vagyok csodavárásban.
Igaz, én is keverek búzacsírát meg zabkorpát 2 hete a joghurtomba, de csak azért, hogy rostdús legyen az étel, mert olyat parancsoltak.
Utálok reggelizni, sose szoktam, de most a hízókúra része. Megint 63 kiló vagyok, fogytam.

Szar ez a várakozás. Csak péntektől kérdezgethetem, kész van-e már a szövettan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése