2010. december 16., csütörtök

HPV szűrés, izgalmakkal

Mára kaptam időpontot, hogy átessek a HPV szűrésen. Nem nagy kunszt, csak az előkészület szar: egy nap szextilalom előtte. Ki lehet bírni, ha véletlen úgy hozza az élet, de mintha szagot kaptak volna a pasasaim, mindegyik pont tegnap akart.
De direkt beteget látogattam, boltozgattam, leráztam mind. Csak este jutott eszembe, milyen marha voltam: csak a bemeneti oldal tiltott, a kimeneti nem.
Vettem egy új ébresztőórát, mert az eddigi öthöz már túlzottan akklimatizálódtam. Kipróbáltam rádióhangra, csörgésre, ez szuper, nyugtáztam.
Úgy vijjogott reggel, hogy azonnal kipattant a szemem. Leellenőriztem a többit, hogy dolgozik: az egyik késett másfél órát, a másikban lejárt az elem, ezekben aztán hiába is bíztam.
Üres volt az ambulancia, csak a nővér fogadott.
- Azonnal itt a doktor úr, már utána szóltam. Addig töltse ki a papírokat!
10 perc múlva kijött.
- Nem jött még a doktor úr, addig beadom az influenza ellenit. Jöjjön velem! - mondta kedvesen.
Beoltott, kicsit csacsogott, de csak nem jött a doki.
- Nem tudom merre lehet... tért vissza zavartan. De biztos itt lesz nemsokára! Várakozzon addig, csak pár pillanat.
A pár pillanat fél óra lett. Az üres rendelőben egyedül unatkoztam, a nővér a másik dokival a szomszéd teremben diskurált.
A nyugis csöndet a váróból lábdobogás törte meg.
- Jöttem vérvételre, a faszomba! - hallottam a hangot.
- Ma nincs vérvétel, hiába jött - szólt a nővér udvariasan. - De nézek magának időpontot.
- A faszomba, hogy-hogy nincs??? - ordított a pasas. - Ne csinálják már ezt velem, a kurva életbe! Mit köcsögösködnek, kapják be a faszt!
- Ne kiabáljon, én udvarias vagyok magával - hallottam a nővér szelíd hangját. - Január 3-án jöjjön, beírtam.
- Persze, a kibaszott faszt januárban! Mit képzelsz, te??? Vedd már le a vért, azért vagy itt, ne a pofád jártasd!
A zajra előjött a doki:
- Itt ne beszéljen így, mert rendőrt hívok! Távozzon, békés karácsonyt!
- Mekkora köcsögök vagytok, kapjátok be az összes faszomat!
Nagyot puffant az ajtó a bevadult pasas mögött. A nővér pecekig tágra nyílt szemmel csodálkozott.
- Na, még ilyet! Ki lehetett ez? - motyogott maga elé.
Megjött közben a doki. Egy ideig örvendezett, hogy meglett a csipogója, amit az asztalon felejtett. Azon hívta a nővér eddig, várhattam hát.
A mini kefét, amivel a seggembe kotort (hámsejteket sodort le, mint mondta), észre se vettem szinte. Mire kezdett volna jó lenni, már abba is hagyta. A tudomány szolgálatában - gondoltam. Nagy áldozat, egy napig önként nem dugtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése