2010. december 5., vasárnap

Szép kor

Melyiktäk az, fijam? Ja, tä vagy? Mikó gyüssz má haza? Ja, hogy mäg vagy fázva? Feküdd ki, takarózzá be jó'! Bennem is bujkál fijam valami. Kapar a torkom, mäg mintha mäg lännék én is fázva kicsit - kurva macskák, várj ägy kicsit! Sicc, sicc! Most hova akarsz má megint männi? Sicc ki, vagy gyere be! - Rohadékok, ägy sä marad mäg a valagán, ki-be lófrának nekäm itt folyton. Én is azé vagyok mägfázva, mer utánuk kő járnom, csak sétafikának, bent melegük van, kinn mäg fázik a seggük. Másé nem is nagyon mék ki, fijam, csak a bótba néha, de vagy itthun felejtäm a papírt, amire fő van írva, vagy a bótba nem találom, hova raktam. Szégyälläm, hogy mägöregädtem, csak észre nä vägyék, fijam! Oszt akkó aszongyák, hogy szép az öregkor! Az apjuk fasza szép, nem az öregség! Mi van szép ezän, fijam? Hú, de pofán tunnám vágni az ilyenäket! Maj' ha öregäk läsznek, nem beszének ilyen baromságokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése