2010. március 4., csütörtök

Á és B terv

Itt járt Bé délelőtt. Épp tusoltam, amikor érkezett. Óbégattam: GYERE!! - de csak álldogált az ajtóban. Van kulcsa, de szanaszét lehetett az agya, mert bezárta, amit előre kinyitottam neki.
Legalább látták, hogy jár még valaki hozzám.
Egy éve még aggasztó szomszéd lehettem a napi 2-3 jövevénnyel.
Nem szoktam mostanában meztelenkedni Bé előtt, de most csak egy törölközőt kaptam maga elé. Elfelejtette, hogy őt nem izgatják a férfiak, mert matatni kezdett. Csodálkoztam, hogy van bennem még libidó, azt hittem, leszámoltam vele.
Később, cigi közben megjegyeztem:
- Ma egy éve, hogy megtudtam. És holnap lesz 1 éve annak, hogy halogatod, mikor menj tesztre.
- Egy éve már? Azannyát. El kéne pedig menni, télleg. Akartam is már. Tök gáz, tegnap is meg kellett volna kúrnom az asszonyt, de nem mertem.
Nagyokat szívott a cigiből, és ábrándozni kezdett.
- Ha pozitív lesz a teszt, a seggemet teleélvezed. Meg a számat is.
- Oké. Ebben a sorrendben?
- Meg összehozunk egy hármast, egy nővel. Tudod, megígérted.
- Ígérte a fene. Te akarod csak mindig.
- Azért jó lenne, ha jó lenne a teszt - ábrándozott. - Telekúrnám az asszonyt rögtön. Meg azt a csajt a szállítmányozásról. Meg mindenkit! Két hétig csak lukról lukra járnék!
Fölvidámodott a gondolattól, a tenyerét dörzsölte, jelezve, mennyire tettrekész.
Úgy látom, kezd edződni maga is. Ha eddig kimondtam, hogy "teszt" - a hasához kapott, és irány a vécé.
Hát, meg lehet szokni mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése