2010. március 21., vasárnap

Heti mérleg

A 3 napos hétvége után kedden helyettesítettem, lezavartam a saját műszakom, este meg ügyeltem. Elmentem itthonról fél 8-kor, hazaértem éjfélre.
Szerdán reggel doki, utána meló, este megbeszélés, 11-re értem haza.
A csütörtök felét átaludtam, aztán itt volt láb alatt Bé, de estére magam lehettem végre, hogy készüljek a szombati képzésre.
Pénteken megsütöttem gyorsan a túróst, aztán meló, este ügyelet.
Szombaton képzés, utána poz.csoport, lefárasztott 2 fickó, a fenének se hiányzott, de senki se ütötte őket agyon.
Olyan fáradt voltam, fél óra se kellett a tévének, hogy elaltasson.
Reggelre kijött a herpeszem már megint. Csak 1 hete múlt el az előző, a picsába.
Intő jel, határt húzni?
Átaludtam a nap jó részét. Nem csábít sétára az utca, lomtalanítás van odalent. Töprengtem, mit kéne kidobnom, de most még mindenhez ragaszkodom.
A nem hordott cuccaimról később döntök, a deszkáimból talán barkácsolok. A rossz székért fel kéne mászni a létrára, de ma nincs hozzá kedvem sehogy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése