2010. március 24., szerda

Mi lesz, ha

- Rajzold le, mi leszel, ha nagy leszel!
- Én már nagy vagyok! - ellenérvelt Dzsasztin.
- Nem magasságra - súlyra nagy, hanem ha már felnőtt leszel. Azt rajzold le, amivel majd foglalkozol!
- Ááá... ááá... azt nem lehet. Meg sok is. Meg én azt nem is tudom lerajzolni. Most hogy rajzoljam le azt, hogy trici leszek? Rajzoljam le a kurvákat is? Ilyen hülyeséget! Nem csinálom! - és hátrament a szőnyegre, hasalt, mint egy partra vetett bálna, és egy kisvonatot tologatott.

- Én diszkóba járok, lesz műhajam meg műkörmöm, olyan, mint ami Klaunak van, tiszta rajos leszek, minden csávó csak engem néz majd - lelkesedett Zsueletta. - De hozzon má be egy magnót! Tiszta hülyeség az ilyet lerajzolni, inkább táncolok! Ugye, behozi a magnót?

Csatara tojt rám. A múlt héten töltötte be a tízet, nagy már. Neki Máriusz lesz a párja, szombaton már lakodalmat is játszottak. Hozzáment, senki ne szóljon bele, mert aki beleszól, azt kilöki! Hogy eltökéltségét alátámassza, Máriusz nyakába mászott, bújt belé, egy percre se hagyhattam magukra, nehogy nászéjszakást játsszon.
- Miért nem hoztál kabátot? - tereltem másfelé a témát. - Reggel se volt meleg, most meg szitál az eső.
- Ne velem foglalkozzon már mindég! Ilyen egy undorító tanárt! Nem hoztam, hát nem hoztam! De jó nekem! - ordította, ahogy csak a torka bírta.
- Anyukád nem nézte, miben jössz el?
- Hogy nézte volna? Tudhatná, hogy elutaztak vidékre! A telepen mindenki tudja! Úgy járok, ahogy akarok!

- Kurva! Kurva! - üvöltötték le Vanda fejét, amikor beadta az uzsonnát az osztályba.
Vanda csak bazsalygott, mintha szépet mondtak volna neki, és kilibbent az ajtón.
- Mi volt ez?? - förmedtem rájuk.
- Maga nem tudja, hogy a Vanda az milyen! Az tisztára kurva!
- Ugyan már! Nem tudjátok, mit beszéltek. A Vanda kislány még, csak 9 éves, ne találjatok már ki ekkora zöldségeket!
- Jaj, maga nem tud semmit! - sajnáltak le egy lenéző grimasszal. - A Vanda az a telepen már mindenkinek megvolt! Az már kézen fogva sétált a Jajával, a Renóval, a... - soroltak egymás szavába vágva vagy tíz nevet. - A Vanda már a lukba is lement, és aki oda lemegy, az már tisztára kurva, azt már megcsinálják, tudja, így - és mozdulatokkal magyarázták, ami zsenge fülemnek szerintük sok már.

- Terhes vagyok! - közölte Csatara, és egy labdát gyömöszölt a pólója alá. - A mellem is megnőtt, nézze!
Láttam, két narancs eltűnt a kosárkából, azzal plasztikázott.
- Nem lehetsz még terhes - érvelt Zsueletta - nem vagy még hozzá kifejlődve. Majd akkor leszel, ha kinől a szőröd - vihogott, mert ez a gondolat mindig felderítette. - Meg akkor mensrulálni fogsz! Kifolyik a lukadból a véred - röhögött.
- Jaj, attól meghalok! - rémüldözött Csatara.
- Nyugi, kibírod. Nem fáj az. Minden nő kibírja - érveltem bizonytalanul, hisz sose voltam nő. - Kérdezd csak meg a nővéred, vagy az anyukád!
- Az igaz, hogyha egy lánynak születésnapja van, vagy névnapja, akkor szokott kifolyni? - tudakolta Zsueletta. - Képzelje, egyszer elmentem Arankáéknál, az Aranka ült a vécén, és akkor folyt ki neki először... az akkorát, de akkorát sikított! Jaj, én úgy félek!

4 megjegyzés:

  1. Praktikus lenne csak olyankor menstruálni, amikor az embernek születésnapja vagy névnapja van. Kivéve persze azokat a szegényeket, akiket Máriára kereszteltek :-)

    VálaszTörlés
  2. Jól látom, hogy kicsit letapadtak a tanítványaid a nemiség-témánál? Legalábbis Csatara mintha sűrűn lenne terhes. ;-)

    VálaszTörlés
  3. Utoljára akkor röhögtem ekkorát, amikor Marcello d'Orta könyveit olvastam. "A lestrapált tanító" és az "Én, reméljük, megúszom" méltó párja lehetne egy gyűjtemény, amit ezekből a sulis sztorikból állítasz össze! :}

    VálaszTörlés
  4. Hát, beindultak a hormonok, tény. Most mindent bedugnak a pulóver alá mellnek (alma, narancs, párna, lufi), és napi több terhesség zajlik kizárólag labdákkal. Visítozva írnak kollektívan levelet valamelyik fiú nevében más osztályba járó lánynak, obszcén elemekkel.
    Mindegyik cirka 30 nm-en él a családjával: nincs külön szoba és külön ágy. A családi cirkuszokat éppúgy végignézik, mint a szülők romantikázását.
    Most a "van csajom" és az "ű lesz az uram" szezonja van, és a páros életet nagyon leredukálják az ivarzásra.

    VálaszTörlés