2010. június 25., péntek

Hova lett Kubatov elvtárs?

Meglehetősen frusztráltnak érzem magam, mert nem érkezett meg a postára sem a tegnap feladott biciklim. Pedig begyalogoltam érte ungot-baranyát, kíváncsi vagyok, meg türelmetlen, fogdosni akarom és nézegetni, de hiába. Postás néni azt mondta, talán éjjel szállítják be, hiába sózódtam be, hétfőig kizárt, hogy lássam.
Felvidított valamennyire Tóta W. írása (http://w.blog.hu/2010/06/25/caligula_a_lovat_ugratja), és el is gondolkoztatott.

Hova lett Kubatov Gábor?

Utoljára április 8-án halottam róla, aztán belepte hírét a kampánycsend, meg az egggetrennngettttőőőőő fidesz győzelem. Azóta Kubatov-kuss van. Nem azért, mert a hülyéje szétdicsekedte magát, hogy mekkora van neki, nem faszból, hanem választók hűséglistájából, nem, nem azért, hanem azért, mert röhögni mert orbánviktoron. Hogy orbánviktor béna, nem ért az internethez, a mobilt is csak felvenni tudja, lerakni már a testőrei szokták. Kuncogott is hozzá, a hallgatóság elvarázsolódott, röhögtek ők is, együtt kacarásztak orbánviktoron.
Pedig őt csak imádni szokás, megtelik tőle a tenalady betét, orgazmusoznak a lányok, magömlik a népnemzeti polgárszív, rá kell csak nézni, imádnivaló, semjénzsolt is elolvad, ha látja, a szarát is szereti, ez a helyes, ez az előremutató, mit vihog egy ilyen Kubatov?

Vajon élhet még? Kitépték az orbáncsúfoló nyelvét? Savba tették, mint szlávy bulcsút?
Ki tud róla?
Olyan nyugtalan vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése