2010. szeptember 3., péntek

Vakvágány

Nehéz napja volt a nőgyógyásznak: 3 szülés, 4 kaparás, magánbeteg, rutinvizsgálatok, tetejébe 5 hipochonder nő. Ment volna haza már nagyon, de lebetegedett a kollégája, beállt helyette éjszakára ügyelni. Front volt, szültek a kismamák egész éjjel, mint a parancsolat, a bele is lógott a fáradtságtól. Szundított egy keveset, haza se ment már, mert kezdődött a saját műszakja. Vizsgált, kapart, szülést vezetett le. Be se mert az autóba ülni, a szeme is kettéállt a fáradtságtól. Gyalog ment haza.
Az egyik sarkon elélépett egy kurva:
- Szép hercegem, ha adsz egy ezrest, megmutatom a pinám!

Ez jutott eszembe, hazafelé karikázva. A járdán mentem egy szakaszon - szétbontották az utat - és szembejött velem 5 süldő cigánylány. Egymás mellett mentek az egész járdát elfoglalva, hangosan rikoltozva. Félrehúzódtam, amennyire tudtam, de egy nagyseggű direkt elémállt. Felcsapta két karját, rázendített valami bódigusztisra, táncolt, rázta a valagát, rengett a hája a póló alatt.
Nem reagáltam, vártam, mikor un rá.
- Mit röhögsz, more? Szopd ki a picsám!
Ekkora egy hülyét. Pont egy buzinak kínálgatja magát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése