2009. november 12., csütörtök

Badizom az immunomat

De jó, amikor békén zajlik az élet.
Az imént egy fiatalember kedvesen invitált a neten: vegyek részt egy előadáson, ahol csodaszart szeretnének rámtukmálni. Fantasztikus, csodálatos, ilyen Magyarországon még nem volt, extra erős immunerősítő, stb.
Gondolom, van benne 9 féle macskaszőre, és holdvilágnál, bal kézzel, visszafele kavarták.
Nagyon tudok hinni az ilyenekben - szorult belém tudományos érdeklődés - de alig leküzdhető részvételi vágyam ellenére nemet mondtam neki. (Sáros a cipőm, ki kéne pucolni, nem mehetek így)
Aztán nem kommunikáltunk tovább, mert igen gyorsan megsértődött.
A hit nagyon olcsón megvan, ergo praktikus.
Igaz, hogy aztán baromi sokba kerül, de ez már részletkérdés.
Ha pénzem lenne rá, tán inkább kokaint vennék. A gyógyító ereje pont annyi lehet, mint egy fántásztikusssssss immunerősítőnek, de legalább szállnék kicsit tőle.
Nem is értem, mi a francot görcsölnek a nagy laboratóriumok, miért ölnek iszonyatos pénzeket kísérletekbe... amikor itt van egy magyar termék, az egyik KFT csinálta, bio is talán, vegetáriánus rókák véréből van az egész, és tök szuper, hidd el...
Sokan dicsérik, igazán.
Á, nem vagyok szkeptikus. Én is tudok csodálatos gyógyulásokról. Egy ismerősöm pl. 7 évig azt hitte, HIV fertőzött. Kikötött egy viszonylag kurva drága termék mellett, ette 7 évig, aztán elment egy HIV szűrésre, és nem is lett pozitív. Na, ugye, hogy használ az ilyen? Ha csodaszer helyett azt a sok pénzt pl. disznózsírra költötte volna, most megnézhetné magát, milyen kövér lenne. Így legalább kurvaszép maradt, szóval nyert a dolgon.
Én is nyertem. Pedig bele se kóstoltam ebbe a legújabb találmányba - egyszerűen csak vidám lettem. Az meg már ingyért is erősíti az immunizét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése