2009. november 12., csütörtök

Bekaphatják!

Tegnapról mára virradóra határoztam el, hogy eztán egy darabig apácaéletet élek. Ettől a 718 ezertől megingott a faszalapú öntudatom.
Az a helyzet, hogy ennyi vírussal nem kúrhatok. Ez még kotonnal is kockázatos. Le se szophat senki (ez alatt csak szájbakapást gondolok).

Pipa vagyok. Én annak idején épp azért jártam gyakran tesztre, hogyha egyszer ráfaragok, akkor az akut szakaszban kapjanak el. Már az sem tetszett, hogy 2 hétig nem fogadtak, mondván, hogy az összes doki külföldön van. Azért kellett várnom, hogy nővér vért vegyen. Pedig ő nem volt külföldön. Rajta kívül a kutyát se érdekeltem. 1 hónap után újra vért vettek, és csak rá pár napra nézett meg először a Doki.

K U R V A P I P A V A G Y O K ! ! !

Szét tudnék robbanni!

Márc. 4-én tudtam meg a pozitívságot, 5-én már elintézett helyettem mindent a Sebestyén dr. a Lászlóban - ő szűrt ki -, hogy fogadjanak. Erre csak április végén néztek ott rám először. Az akkori 118 ezer vírust kevésnek ítélték az akut terápiához.
Rá is kérdeztem: kaphatok akut terápiát? Azt mondták, nem, azt csak milliós vírusnál adják.
Gondoltam is, mekkora baromság. Ki az, aki 5-6 hetes fertőzötten kiköt a Lászlóban?

Mérges voltam és mérges vagyok.

Én papírt vittem - nevemre szólót - hogy a dec. 2-i tesztem negatív volt még. És az tuti, hogy igazi negatív teszt volt, mert előtte 2-3 nappal meg a Sebestyénnél csináltattam egyet. (Eredetileg ott akartam csak, de az Aurórában épp akció volt: HBV-t, HCV-t, HIV-et, szifkót néztek - kihagyhatatlan alkalom.)
A febr. 25-én vett vérem lett pozitív, azzal kerültem a Lászlóba. Mondtam, hogy vagy febr. 7-én, vagy dec. 27-én fertőződtem. Lobogtattam a papírt is, lássák, valóban friss vagyok.
Szartak rá.
Másnak rimánkodnak, hogy kezdje le már a gyógyszerszedést. Én meg még ajánlkoztam is.
Akurva életbe

Én nem 70 évesen akarok méréshatár alatti vírussal rendelkezni, hanem most, amikor még baszni tudok. Ez a mostani vírusszámom azt mondja nekem, hogy elbasztak, kezdhettem volna már tavasszal a gyógyszerszedést.
Most már méréshatár alatt lennék.
Elvettek tőlem 8 hónapot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése