2010. július 16., péntek

Évfordulózás

- Tudod, minek van ma az évfordulója? - faggattam Bét, amikor ma fölugrott hozzám.
- Holdra szállás? Vagy valami családi? - tapogatózott.
- Ma 5 éve, hogy először megdugtalak.
- Tényleg? Már 5 éve? De aranyos vagy, hogy ilyeneket megjegyzel...
- Könnyű volt, mert aznap találkoztam életem 2. nagy szerelmével. Elhatároztam, hogy meg se csalom. Pont akkor állítottál be hozzám. Olyan klassznak találtalak, hogy elhatároztam, hogy halasztok egy napot a sírig hűséggel.
- Akkor vetted el a szüzességem... tudod? Fájt is a seggem, ülni se tudtam utána rendesen.
Láttam, hogy maga előtt lapozza emlékeit. Fogott pár szexújságot, és a vécéből kiabált ki hozzám:
- Mire emlékszel, ami nagyon jó volt?
- Hát az, hogy dugás után mindig kiugrottál alólam, és bizonygattad, mennyire heteroszexuális vagy. Ez roppant szórakoztatott.
- Nem úgy gondolom... hanem mikor volt a legjobb velem?
- Mikor... mikor... Amikor először csókolóztunk. Vagy két év után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése