2010. július 30., péntek

Fekete álom

Tegnap egyik barátommal elmentem a Fekete Álom (magyar nevén Black Dream) nevű boltba. Megállapítottam, hogy itt tényleg minden fekete, de hogy álmodom ilyet, vagy se, az még kérdés.
Az árakat nézve levontam a következtetést: ha az ember elég gazdag, minden lófaszt a seggébe dughat. Gumibugyi beépített műfasszal 22 ezerért, megabroki 14 ezerért (talán azért ilyen hihetetlenül olcsó, mert elfelejtették befeketézni), de láttam praktikust is: csuklópánt belül cipzárral pénztárolásra huszonvalahányezerért. Feltételezve, hogy vásárlás után van mit duggatni még.
Jó, hogy vannak ilyen boltok, ez - az tetszett is. Az értelmem viszont erősen próbára tette, hogy miért kell mindent beszorozni százzal, ha szexkellék-szerű.
Itt még dupláznak is talán, hisz a vevőkör tisztára buzi banda.
Egy faszkarika itt négyjegyű, ha gumiból van is - ugyanezt, ha pl. egy szerelvényüzletben gumitömítés gyanánt szerzi be az ember, tán 50 Ft se lehet, áfástul.
Na, jó, az itteni kínálatból semmi se a levesbe megy.
Annak meg ára van, ha valamitől bemozdul a tesztoszteron.

3 megjegyzés:

  1. Igen, és ebben nincs különbség szexuális orientáció szerint sem. Nagybátyám szörnyülködött a pénztárnál, milyen eszetlenül drága a jegy a Vagina monológok színdarabra. Erre a pénztáros felvilágosította: "Uram, a vagina ára mindig magas."

    VálaszTörlés
  2. Igen, ezt hallottam én is. Csak fura az árképzés: minél nagyobb, annál kevesebbet kérnek érte. Pasasoknál ez épp fordítva van.

    VálaszTörlés
  3. Igen, a vagina ebből a szempontból inkább a mobiltelefonokkal és egyéb kütyükkel esik egy kategóriába.

    VálaszTörlés