2010. július 8., csütörtök

Szexuális zaklatás

Reggel 9-kor hívott Bé.
- Fönt vagy már? Fölugorhatok?
- De jó, hogy időben hívsz végre... gyere, elviszlek tesztre, belefér most!
- Jaj, nincs most annyi időm! Rohanok, csak egy órácska, egy kis szex, jó?
Tényleg rohant, hamar ideért. Mondtam volna, hogy szűrésre egy órácska is elég, de már rúgta le a gatyát, és irányt vett a fürdőszobába.
Nem sokat töprenghettem, hogy kanos vagyok-e eléggé így reggel, mert félig vizesen máris letámadott.
- Gumi nélkül, jaj, de felelőtlenek vagyunk! - szűkölt, és magába igazított.
- Csak te, én már nem kapom el újra - vetettem ellent, de mondhattam akármit, totál elment az esze.
Már a második hete ezt csinálja. Először váratlan ért, de a felénél volt erőm gumit húzni. Másodszorra sikerült átvernem, nem vette észre, hogy föltekertem egyet. Csak sóhajtozott, hogy guminélkül, jajdejó, jajdefelelőtlen - de észrevette valahogy, és leszedte rólam.
- Bazmeg, most leszel majd fertőzött! És ha az elején megúsztad? Tegnap szólt egy pasasom, elment végre tesztre egy év után. Megúszta, negatív. Irigyelheted. Ő legalább elment. Ha megtudnád, hogy negatív vagy, kefélhetnél mással. Persze, elkapnád akkor is, a gumi nélküli mániáddal.
- Jó neki, de nekem sosincs időm. És nem is tudom, mi van velem? Ilyenkor én is tudom, hogy hülye vagyok... bekapcsolhatnám a gépet egy félórára?
Nekiállt a szokásos szájbaélvezős videóit nézni, közben bőszen masztizott.
Szóltam neki egy óra múlva, menjen már, így nem fog fizetést utalni a dolgozóinak, azokat nem hatja meg, hogy a farkát veri.
Még netezett egy darabig, aztán noszogatásomra fölszedte a seggét.
- Még hogy nincs időd... 1 óra van. Már az eredményt is megkaptad volna. Direkt hivpozitív akarsz lenni, valld be.
- Dehogy akarok, dehogy... csak sosincs időm, rohanok. Azért holnap felugorhatnék egy kis... - kezével billegette, mit is akar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése