2009. július 27., hétfő

Autoszex

A negatívoknak túl pozitív vagyok,
a pozitívoknak túl öreg,
a csapodároknak túl monogám,
a monogámoknak túl csapodár.
Sok a paradoxon, tudom.
Talán magam tartom kasztráltnak most, és ettől kevés a lendületem.

Jó az írás most.

Nem kell rohadt almákat szagolgatnom - mint Schillernek - hogy ihletem legyen.
Vannak helyzetek, amikor az ember rákap a maszturbációra.
Most az írás nálam ilyen.
Késleltetett orgazmus, elmaradt magömléssel.
Csak virtuálisan, persze, a valós eszembe sem jut.
Leszoktam róla, hosszú időn át mindig lógott valaki a farkamon.
Már nem is tudnám, hogy kezdenék hozzá.
Úgy, mozdulatsorilag tisztában vagyok vele persze. Csak az ötlet nem pattant ki a fejemből, hogy nekiálljak.
Azon úgy se enyhítene, aminek enyhülni kéne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése