2009. július 20., hétfő

Kímélő program

Tök aranyos volt ma B.
Pénteken kifogta a szar kedvemet, és ez nem hagyta békén. Telefonált is, hogy na, hogy vagyok..? Ehhez hétvégén neki minimum a kutyát kell sétáltatnia, mert nagy buktának tartaná egy buzit hívni a családi idillből.
Ma meg felugrott, ebédet hozott, meg leszopott gumiban - szóval csupa kímélő program, ami egy betegnek jár.
Ez az ápolósdi amúgy is kedvére van. Amikor leterítette a hír, hogy poz. vagyok - és így talán ő is - esküdözött, hogy ápol majd, ha beteg leszek, meg ellát. Hogy mivel is, az nem körvonalazódott akkoriban, de sokfélével próbálkozott. Felugrott egy csomó DVD-vel, hogy nézzem meg a kedvenc ütős-verős-jócsávós filmjeit (brrr). De muszáj, mert nekem most el kell terelnem a gondolataimat. A filmproject kudarca se lombozta le, mert heteken át felugrott, csak úgy, csak azért, hogy honfoglalózzunk, de játsszunk még, aztán namég egy partit, na meg ezt az utolsót, mert ez elterel, hogy ne kelljen rosszra gondolnom.
Mondtam, nekem semmi bajom a gondolataimmal, dugjunk inkább, azon is jól elbogárzik az ember, de nem, neki most hideglelése van a szextől.
Nem is érti, miért csinálta, mert ő tiszta heteró, abszolút nem érdeklik a férfiak, én se érdeklem, csak velem olyan jól el tud beszélgetni, és maga se érti, hogy miért szop le mindig, és miért dugom meg, amikor az neki nem is jó, nem is élvezi, meghal a pinákért, én meg 4 éve beleélvezek folyton.
De most ne is ezt beszéljük, hanem még egy honfoglalót, mert legyőzhetetlen páros vagyunk, nézzem meg, szarrá verjük a bandát, már 3200 pontunk van, lesöprünk mindenkit. A játék hevétől csillogott a szeme, csapkodta a tenyerem, egész összemelegedtünk 4 év után.
Ma nem honfoglalózott. Kiterjedt levelezésbe csapott, már megint egy rakás nőnek elküldte kontroll V-vel ugyanazt a csábi levelet. Ez is jó játék lehetett, mert ettől is csillogott a szeme, élvezte, közben be-bekapta a farkam... A sok reménykedő nő, ha ezt látná... A kávét már meg se itta, mert nem tudta kimosni a gumiízt a szájából. Aztán rohant... majd kiköpködi magát valahol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése