2009. július 27., hétfő

Népnevelés, cseten

Mr - Nehéz így társat találnod?
én - Nem nehezebb sokkal, mintha 55 éves, pocakos, ősz, kopaszodó, nős bi lennék.
Mr - Gúnyolódsz?? 50-es, pocakos, nős bi vagyok.
én - Dehogy... nem is ismerlek.
Mr - Hogy viszonyulsz ehhez? Én beleőrülnék, azt hiszem.
én - Amin nem lehet változtatni, azt el kell fogadni. Ha meg elfogadtam, választhatok, hogy jól, vagy szarul viselem.
Mr - Az nem biztos, hogy nem lehet ezen változtatni. ma már...
én - Nem lehet változtatni. HIV+ leszek életem végéig. Azt talán megúszom, hogy AIDS-é fejlődjön, arra vannak gyógyszerek. Valamiben úgy is meg kell halni. Nem élhet az ember mindörökké. Nem is akarnék 100 évig élni. Fölszedni se tudnék akkor már senkit.
Mr - Na jó, de fiatal vagy most még, nem? Előtted áll az élet.
én - Dehogy. 52 vagyok (Basszus, elfelejtettem lehazudni az ötöt. Nincs még rutinom).
Mr - Középkorú.
én - De előttem áll még az élet:) Akkor öregszik meg az ember, ha lemond már mindenről.
Mr - És megtudtad, kitől kaptad el? Nem védekeztél?
én - Akkor pont nem.
Mr - Ez könnyelműség volt. Ittál, vagy drogoztál, vagy miért nem?
én - Csak nagyon ihletett pillanat volt. Neked nem volt még natúr szexed?
Mr - Én mindig védekezek. Volt, ugyan, hogy nem, de az egészséges volt.
én - Szerinted. Leszűretted magad utána?
Mr - Én még sose voltam szűrésen.
én - Hát, nem ártana elmenned. Pláne, hogy nős vagy.
Mr - A nejemmel köztünk már alig van szex.
én - Az alig is több, mint nulla.
Mr - Én csak nappal mehetnék el tesztre. Reiszolni is kell?(Jé... ez tényleg nem volt még)
én - Dehogy... nyugi, csak vért vesznek. Persze, kiverheted, ha akarod... de csodálkozni fog a laboros néni, az tuti!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése