2010. február 27., szombat

Ez most pszichés?

Ma reggel ismét arra ébredtem, hogy majd megfulladok. Hónapok óta van ez így: nyelnem kéne, hogy szabad legyen a torkom, de nem tudok, az erőlködés ébreszt, hogy nincs levegőm.
Talán ennyire horkolhatok?
Attól lehet?
Vagy ártalmas a sósmogyoró, amit unalmamban rágok?
Vagy a cigi?
Vagy más?
Nyár óta motoszkál bennem a doki kérdése: "Lepedékes a nyelve?"
Mondtam akkor, hogy szerintem nem, bár gőzöm se volt, mit ért azon, hogy lepedék. Ha lenne, tán észrevenném, de nem vettem észre a fullákoláson kívül semmit, ergo nincs.
Csak a nincset mondtam,
a fullákolást nem,
mert hátha horkolás,
hátha pszichés.
De már unom.
Szar dolog levegőért kapkodva ébredni.
CD4-ileg jól álltam egy hónapja, de ennyi vírus ki tudja, mikor mit kavar.
Igaz, akkor is ugyanígy ébredtem már.
Szóval, nem a HIV lehet.
Vagy a HIV lehet?
Talány.
Elmegyek a fogorvoshoz, azt mondom, hogy ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.
Hátha nem én leszek az első hipochonder nála.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése