2010. február 12., péntek

Shopping

Nem tudom, mi van velem, de néha rám tör a tékozlási vágy. Szerencsére hullámzó, sokáig egész jól megállom, a fizetésem se egy kiapadhatatlan forrás. Van, ami fékezzen.
Tegnap viszont vérszemet kaptam.
Kedvenc turkászboltomban öles betűkkel virított az ablakon: "ma minden 150". Nem bírtam ki, hogy ne menjek be.
Egy órányi intenzív búvárkodás után egy szatyor gönccel mehettem haza. Nem próbáltam fel semmit, csak úgy szemre megsaccoltam, hogy passzol-e? Ezért a pénzért a kukába dobom, ami melléfogás. A franc se vár a próbafülkére félórákat. Meg tél van, sok a gönc rajtam, a fene se piszmog vele.
Mire hazaértem, azt se tudtam, mi van a pakkban. Épp olyan érdekes volt egyesével kihúzogatni a cuccokat, mint marharég, amikor csomagot kaptunk.
Minden passzolt, roppant elégedett voltam. El is határoztam rögtön, hogy egy épp ekkora kupacot kidobok, legalább lesz hely a mostaniaknak.
Ma meglepően hamar hazavitték a gyerekeket a suliból. Jelmezbál volt, jöttek a szülők álmélkodni, ebéd után üres lett az iskola.
Gondoltam, tegnap olyan hamarjást rendeztem le a boltot, megnézem újra. Még mindig a 150-es táblát láttam, de a göncök alaposan megfogyatkoztak. Legalább mindent jól lehetett látni. Találtam 3 nadrágot és 3 pólót. Sokáig gondolkodtam rajtuk, hisz egyikre sincs szükségem - de hát ennyi pénzért hagyjam itt?
Csak a pénztárnál tudtam meg, hogy az összes csak kemény 480 Ft. Darabja 80... ennyiért már szinte csokit se kapni.
Az üzlet havonta cserél árut. 2 hétig drágábban, 1 hétig 30-50%-os engedménnyel, 1 héten át szarért-húgyért árusítanak.
Ha holnap mennék, talán pénzt is adnának érte.
Hihetetlenül elégedettséget éreztem. Meg is jutalmaztam magam egy krumplinyomóval: régóta fájt rá már a fogam. (lesz majd gombóc, pogácsa, meg bármi)
Az összes cucc közül csak 1 nadrág bizonyult tévedésnek - majd valakinek elajándékozom - a többi pont passzol.
Nem érdekel, hogy fölveszem-e valaha. Cirka 1800 Ft-ért tök boldognak érzem magam.
Mások a Bahamákra fizetnek be, hogy hasonlót érezzenek.
Naugye.
Tök praktikus vagyok.
Lehet csinálni utánam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése