2010. február 19., péntek

Talány

Anyám nagyon lelkendezett, amikor felhívtam: na, megvan az unoka!
Azt, hogy előttem pár órával már tudtára adta a lányom, eltitkolta - vagy elfelejtette?
- Jaj, fiam, csakhogy ezt mägérhettem... hogy a 14. unokám mägszülte a 16. unokámat! Mer én, fiam, ägyformán számolom, hogy unoka, vagy dédunoka. A lányod mäg unokábú a legkisebb, a dédunokákat nem számóva!
Azt már megszoktam, hogy legidősebb bátyám zsinórban keveri a 26 éve meghalt apámmal, néha meg velem, de gondoltam, talán hasznos a korrekció.
- Nem ő a legfiatalabb unoka, hanem a KisZsé.
- A KisZsé? Az mäg kicsoda? - szinte hallottam, ahogy a telefon túloldalán ráncolja a homlokát. - Nä keverj már össze, fiam!
A telefon után számolgattam. Anyámnak 10 unokája, és 4 dédunokája van. Összesítve a lányom a 8. volt a sorban, az unokám meg a 14.
Most keveri magát valakivel, vagy a jövőbe lát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése